Leta i den här bloggen

lördag 19 februari 2011

Tänkte ta en tur

Jag har i hela veckan tänkt att ta en tur med Geomopeden i helgen men idag blev det bara underhåll på min cache Aktiebolaget vin- & spritcentralen som varit instängd bland byggnadställningar och staket, nu fick jag bytt plats då den förra platsen byggts bort, lite tråkigt då den var så bra.
Nu blev det en lättare cache att ta D1,5 T1,5 på ett tråkigare ställe än tidigare, huvudsaken är att den är igång och det är kul, tror nog att det nya stället håller med tiden.
Kylan sitter i hela helgen just nu är det -11 grader, abstinensen efter att logga burkar påminns varje dag och nu är det en vecka sedan 127-cachen loggades i Fräntorp.
Jag har fått mail hela kvällen efter folk som vart ute och loggat mina cacher där ute, lite jobbigt att inte komma ut som man vill.
Jag får väl ta på mig rikt med kläder och logga några cacher i morgon Söndag, mer om det senare.

Ha en fortsatt trevlig helg.

1 kommentar:

  1. Kul att AB vin- & spritcentralen är aktiv igen, det lär bli ett besök där snart... Lycka till med dagens jakt, det är inte så hemskt att jaga burk i -10 grader...

    SvaraRadera