Leta i den här bloggen

lördag 14 november 2009

WWFM (WORLD WIDE FLASH MOB)

I dag eller i kväll var det dags igen för ett (Flash Mob) event WWFM VI - Göteborg denna gång arrangerat av McB och Ninjatummen, Jozii har ju flytt stan så andra får ta över...hehe
Innan eventet tog jag geomopeden till GCT FAD09-Final vid Eriksberg koordinaterna har jag samlat upp genom att hitta de övriga cacher som leder till denna, cachen hittades snabbt och lätt med hjälp av hinten som stod i cache beskrivningen.
Efter den åkte jag till Eketrägatan för att hitta VOLVO#2 X HALLEN en cache gjord av min cache-vän MPLL, cachen hittades snabbt och jag tog vägen förbi till denne för en kopp kaffe innan eventet.
En kvart innan eventet var jag inne i stan och strök runt för att fördriva tiden fram till kl 19, när väl klockan slagit sju så var det inget tvivel på var man skulle träffas då 50 personer helt plötsligt träffas på en publik plats mitt i Nordstan.







Det vi träffades och gjorde var att fylla i sitt alias på en liten lapp för att sedan vara med på en lottdragning samt fylla i loggboken och sedan ta ett gruppfoto på alla, eventet var slut ganska exakt efter en kvart som utlovat och gruppen splittrades åt alla håll.
Detta var mitt tredje WWFM Event och det blir säkert fler, tack McB och Ninjatummen för detta det funkade bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar