Leta i den här bloggen

tisdag 2 november 2010

FBD och FAD

På lördag är det Fumble Before Dark 2010 och Fumble After Dark 2010 och jag kommer så klart att komma upp till Tjörn och Stenungsund med Geomopeden.
Detta blir mitt tredje år som jag medverkar och som de flesta säger så är det årets höjdpunkt när det gäller caching.
Vädret verkar vara med oss även i år enligt SMHI och vi får hoppas att vindarna inte vänder så det blir regn.
Jag är lite sugen på Garmins GPSmap 62st och hoppas att Garmin har den med sig på Fumble Before Dark så man får känna lite på den.
Än så länge är Fumble After Dark 2010 inget Mega event vi får väl se hur det går, hade varit kul och få en sådan ikon på sin merit-lista.
Nu är batterier inköpta och placerade i pannlampor och ficklampor så jag är redå för en tur i skogen.

Nu har jag och frugan loggat cacher i 94 dagar och i dag var det tanken att vi skulle ta en tur när jag kommit hem från jobbet men det regnade så mycket så jag åkte till Malkolms leksaks-skatt utan gps och telefon för att försöka mig på denna, jag hade tittat på satelitbilden i går och jag chansade och fann cachen snabbt och lätt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar