Leta i den här bloggen

onsdag 27 oktober 2010

88 dagar

Nu har det hittats burkar i 88 dagar på raken, och visst är det kul än så länge.
Idag åkte jag över till Hisingen för att logga Close to Björkberga vilket gick fort, det började regna och jag tog mig hem igen.

Igår tog jag och frugan en tur till Utby för att logga Nr 1 som min arbetskollega lagt ut, här fick vi leta en stund utan resultat och vi gav upp och åkte till Hisingen för att logga Môe krôss  vilket inte var några problem.
Vi tog oss hem och innan jobbet tog jag mig en tur till Nr 1 igen och där träffade jag Monway som letat en stund utan att finna den rackarn.
Vi slog följe och letade vidare och tillslut fann vi den lille och vi kunde logga en FTF 12:59.
Jag vill passa på att tacka MAD-Kid för den första utlaggda cachen samt att det inte var svårt att övertala att caching är grejjen...

Astma, det är nu bekräftat att jag fått Astma vilket jag misstänkt ett tag då jag hostat mig igenom ett halvår.
Lite jobbigt då man anstränger sig fysiskt: http://sv.wikipedia.org/wiki/Astma
Detta kommer dock inte att stoppa The Explorist framfart med Geomopeden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar