Leta i den här bloggen

söndag 18 oktober 2009

2000 hittade cacher


9 kommentarer:

  1. Ett stort GRATTIS från Tommy00

    SvaraRadera
  2. Tack Tommy det är lite din förtjänst med...

    SvaraRadera
  3. Ett grattis från mig också... Undrar vilken cache som förärades detta stora tillfälle? hebb
    P.S. dröjer nog innan jag kommer till 2.000 så jag satsar på 1.000 först, och hoppas kunna göra det iår...D.S.

    SvaraRadera
  4. Tack hebb, såg i din blogg att du inte hittat moneymaker kanske vi skall försöka oss på den tillsammans någon dag?

    SvaraRadera
  5. Grattis från syrran

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till er!!!!!!!

    SvaraRadera
  7. Ett stort grattis
    Mycket fina bilder du har med

    SvaraRadera
  8. Stort grattis så här i efterskott!

    SvaraRadera
  9. Det vore trevligt att ta moneymaker, nu kändes det dock väldigt uttömmande när jag var där så jag mailade NinjaAsok och fick en "extra hint"... Kanske vill du göra ett försök utan min extra hint men annars skulle det vara kul. Du kan få mitt mobilnr (070-2205878) så kan se om det passar... :)

    SvaraRadera