Leta i den här bloggen

torsdag 22 oktober 2009

WherIGo och några andra

I går tog vi våran första WherIGo cache, jag och frugan mötte upp MPLL och försökte oss på Bridge walk som var en rolig grej och cachen hittades snabbt med hjälp av koordinaterna vi fick fram, det var roligt att gå en sväng med trevligt sällskap.
Nu när vi hittat tvåtusen cacher fick vi ta en sväng till Volvo Torslanda för att logga Challenge #006 – 2000 founds och denna hittades snabbt av frugan som har ett bra öga i mörkret.
I dag efter jobbet tog vi en sväng till Gårdsten och Keillers Damm #1: Wooden Bridge som jag inte hittade sist jag var där, denna gång mötte vi Ingabo som slog sig in i jakten efter den lilla burken.
Cachen hittades efter en liten stund och vi fick äntligen logga denna lilla rackare, vi skildes åt och jag och frugan tog oss upp till Sign Up som jag hoppade över sist jag var här på grund av mugglare.
Denna gång tänkte jag att nu skall jag upp för denna ställning och ta den lilla burken, så fort bussen åkt från busshållplatsen rusade jag upp mot mitt mål och klättrade upp, väl uppe hittades burken snabbt och lätt och jag kunde ta mig ner till marken igen för att ta oss till den nyaste cachen i stan Saras cache vid Östra Sjukhuset ett stenkast hemifrån, tänkte ta denna i morse vid 5 tiden på väg till jobbet men orkade inte jaga FTF på morgonen så den fick vänta, Grattis Monway till FTF:en.
I vilket fall så hittades cachen snabbt och lätt och vi kunde ta oss hem efter en liten tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar