Leta i den här bloggen

torsdag 8 april 2010

Ny FTF-jakt "Topp stenen"

Kom hem vi tretiden från jobbet och såg att det publicerats en ny cache i min gamla barndomsskog Topp stenen, tänkte att det kanske fanns en chans på FTF, jag tog mig till Lexby för att sedan ta mig upp för berget till cachen och väl framme hittades den snabbt och i loggboken stod det


Monway 13:40 något ahh, okej det är han väl värd, jag tog mig vidare till Plateau (MX multi) som jag ännu inte loggat, ja jag vet lite slött av mig att inte ha tagit denna innan men den skulle jag ta någon vacker dag när solen skiner men det fick bli idag.
Väl uppe på Brattefjäll vid nollpunkten hittades cachen snabbt och lätt, jag fick hälla ut lite vatten ur burken men loggboken var väl behållen.
Det var nog ca 9 år sedan jag var här uppe senast, när jag var liten och bodde nedanför var jag här ofta, jag känner till varenda stig i denna skogen mellan Brattefjäll och Paradiset.
Har man inte varit här förut så kan jag rekomendera utsikten, tänker själv ta mig hit igen med bättre kamera nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar