Leta i den här bloggen

fredag 20 augusti 2010

Varbergs tur

I dag blev det en tur till Varberg, jag steg upp klockan sex och åkte hem till MPLL och där lastade vi in Geomopederna i skåpbilen för att ta en ride i Varberg.
MPLL skulle jobba kvällen så vi körde till ca två tiden där efter så skildes vi åt och jag fortsatte med cachandet.

Vi loggade en hel del cacher nya som gamla.













När jag sedan körde själv så åkte jag upp till Bua för att försöka rensa, det gick inte så jätte bra speciellt ute på udden då det var två bad cacher och jag hade inget cyklop med mig.
En annan cache jag inte hittade var den på Bua torg, trotts att jag var där två gånger så lyckades jag inte finna den rackarn.












Jag fortsatte mot Åsa och "på spåret" en av de några som jag inte loggat.
Körde in till Tjolöholm för att finna den sista bomb-cachen som var avstängd när jag var där sist samt två nya på vägen dit.



Det blev regn och jag drog mig hemåt men mellan landade i Kungsbacka för att logga en cache som publicerats efter att vi var där senast på foto promenaden.
Dagen var riktigt härlig med lite moln och sol om vart annat, det blev 34 loggade cacher sammanlagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar