Leta i den här bloggen

lördag 27 februari 2010

Foto Event



I dag kom man iväg på Foto-event vid Stora Torp och det var trevligt att se gamla cachare och nya ansikten från andra håll i Sverige som kommit hit över helgen.
Hallén välkomnade oss och höll i presentation om platsen vilket är hans ämne: http://www.delsjoomradet.se/
McB' höll ett föredrag om fotografering i mörker vilket jag har gjort ett par gånger men idag fick jag lära mig mer om detta vilket jag tycker var mycket lärorikt då jag själv tycker om att fota, bra gjort McB´.

blaufish höll ett föredrag om Geotagging vilket innebär att knyta en geografisk position till ett foto man tagit på sin tur, själv har jag inte intresset av detta men man vet aldrig det kanske kommer...

Jag vill tacka arrangörerna för detta event, själv blev det ingen fotografering för min del denna gång förutom bilderna på eventsidan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar