Leta i den här bloggen

fredag 22 januari 2010

Torsdags tur

I torsdags åkte jag och MPLL på en förmiddags tur, då vi båda jobbade kväll denna vecka passade det utmärkt att ta en sväng.
Lite kort om denna turen, vi åkte först till Kungälv och där hittade vi Ica-stafett 3 och Ica-stafett 4 vi åkte vidare till Kode och där hittade vi Ica-stafett 6 och Sunmountain.



Vi åkte vidare mot Jörlanda och där hittades Motorway bridge , Ica-stafett 7 och Tunneln i Hagen, vi åkte vidare till nästa cache Självförsvar, behövs det? ute på Tjörn där jag blev avsläppt av MPLL då han skulle göra ett ärende i trakten, även denna cache hittades snabbt och för att komma åt den fick jag ta hjälp av min ståltråd.
Jag blev upphämtad en stund senare och vi tog oss till Stenungsund för att logga några andra cacher, After-cache som jag varit på 2 gånger tidigare, Ica-stafett 2, Ica-stafett 1 och även dessa hittades snabbt.
Jag fick ett sms från frugan att det dykt upp en ny cache i Kungälv där vi precis varit så vi åkte ner tillbaka för att försöka oss på en FTF och det fick vi kl 12:00.

FTF jakt upp till goolges Climb Up #1
Efter denna tog vi oss till Ica-stafett 5 i Rollsbo industriområde och sedan tog vi oss till Bohus för att logga Ett underbart vansinnigt projekt.
En härlig tur innan jobbet med 14 hittade cacher.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar