Leta i den här bloggen

lördag 25 juli 2009

Lite strö caching

Under veckan har det varit lite turer, i Mölndal Lackarebäcksbron som hittades snabbt och lätt denna gång med hint.
Svalan (In case of emergency) uppe på ett berg i Mölndal, området vid nollpunkten söktes av utan resultat så jag gav upp.
I dag åkte jag och frugan till Utby kyrka vilken hittades snabbt då den låg väldigt öppet på klippavsatsen. Efter den åkte vi till Kviberg för att ta Kvibergs Militärhistoriska Museum och den hittades snabbt och lätt, efter den gick vi runt på marknaden ett tag.
Senare på eftermiddagen åkte vi till Göteborg City Airport TB Hotel vid Säve flygplats igen... och cachen hittades snabbt och lätt och vi kunde åka tillbaka hem.

Nu är vi uppe i 1323 cacher och min semester har börjat, vi får väl se hur det blir under den, jag har planer på att ta mig några power turer de närmsta veckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar