Leta i den här bloggen

måndag 20 juli 2009

Söndag och Måndag

I söndags tog vi en tur till The old graveyard som klurades ut och hittades snabbt och lätt, efter den åkte vi till Kålseredsbäcken Bend (ERB offspring#30) som har varit på min önskelista över cacher jag måste ta.


Denna har jag dragit mig för då man måste passera en tomt eller klättra över ett viltstängsel men det finns hål i stängslet ca 400 meter från nollpunkten som vi tog oss in i och promenaden i vild terräng började, väl framme hittades cachen snabbt på det första stället jag sökte på och jag kännde äntligen är denna tagen som stört mig så länge.

Måndag





I måndags åkte jag och frugan i väg på en liten tur till Hisingen igen till Säve flygplats och BÅTMANSTORP ett gamalt boningshus med lada vilket där bodde folk med tält som vi såg när vi smög förbi och in i huset för att snabbt logga, cachen hittades snabbt och vi tog oss ut tysta i gräset tillbaka till geomopederna.


Nästa cache var multin Kålseredsbäcken - the next level i 2 delar vilka hittades snabbt och lätt.

Nästa cache var en multi där vi varit på steg 1 tidigare men var tvungna att återvända till då vi förlorat information om del 2, väl på plats var det inte länge efter att hela multin var löst då vi visste svaret på tvåan och åkte direkt till finalen som hittades snabbt och lätt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar