Leta i den här bloggen

söndag 2 oktober 2011

Vättlefjäll Promenadevent


Igår var det dags för ytterligare ett promenadevent och jag var uppe med tuppen för att ta mig hemifrån vid 9 tiden.
Väl framme vid Vättlefjälls kanotuthyrning var jag först på plats vilket jag räknat med, geocachare strömmade till och vi kunde börja vårt event med att prata lite caching mm.




Vi blev sjutton stycken som slog följe i skogen mot cacherna.




Det var en riktigt disig och fuktig dag att börja med sedan kom solen fram och det blev ett riktigt fint väder.












Det blev ett antal cacher loggade samt svamp plockade, turen slutade med 13 km till fots. Jag har själv inte loggat så många cacher på ett bra tag och nu fick jag tillbaka lusten igen så snart blir det väl en tur ut igen.

Jag vill passa på att tacka alla deltagare för ett riktigt trevligt event, riktigt roligt att träffa andra nya som gamla cachare.

Läs mer om eventet på Halléns blogg: http://hallensgeocachingaventyr.wordpress.com/2011/10/01/promenadevent-i-vattlefjall-samt-nagra-bonusburkar/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar