Leta i den här bloggen

onsdag 16 mars 2011

Det kommer ut en del kluriga cacher...

Nu är det äntligen Vår och det märks då det publiceras mer cacher än vanligtvis, jag har själv placerat ut några nya och fler blir det antagligen.
Igår publicerades min nya cache Härlanda Tjärn 3 och denna är lite lurig om man inte är helt vaken, se Halléns blogg: http://hallensgeocachingaventyr.wordpress.com/2011/03/15/mysteriet-vid-harlanda-tjarn/
Monway ringde efter han letat ett bra tag efter ledtråd men det fick han inte av mig, tydligen hade MPLL dykt upp lite senare och plockat fram cachen efter några minuter.
Sådant gillar jag och räkna med att det kommer fler för nu är The Explorist i farten.

Jag har idag varit ute på en liten tur med Geomopeden för att titta till min cache Spartacus Rugby Club efter en del DNF:er, cachen hittades snabbt och lätt så jag förstår inte hur de har letat. Nu är den igång igen precis som förut.

Jag har även placerat ut en ny gömma ute i Lexbybergen som nu är på granskning så håll ögonen öppna.


Lexbybergen.

1 kommentar:

  1. Vi ser fram emot nya utmaningar! Tack för Härlanda tjärn 3, den gäckade mig länge... Men nu är den hittad!

    SvaraRadera