Leta i den här bloggen

måndag 21 mars 2011

Borås tur

Igår var det event Vandring i Delsjön, jag MPLL och Ragge1 drog oss ur och tog oss till Boråstrakten för lite caching istället, det blev en liten bonusride för oss alla och den som fick loggat minst cacher var jag då jag tagit en del extra i området.
Här är en liten filmsnutt från cachen Hörkullebro

Det löstes en mysterys Olle och Local History Park vi gick en reflexbana Night Vision och det loggades cacher runt om och uppe i Fristad cachen XMAS2010 - 17 - Julljus.

Vi tog oss upp till Borgstena och Mollaryd för att finna plastburkar.
Kvällen slutade med en FTF på cachen Härrydaterminalen 22:03 efter en lång dag, jag fick loggat totalt 26 burkar denna dag, det var även ett flertal burkar vi inte hittade då det var mycket snö i skogarna.
Jag önskar att jag vart med på vandrings eventet i Delsjöskogarna men detta var också roligt.

1 kommentar:

  1. Vi undrade allt vart ni tog vägen!! Men 26 burkar är väl inte att förakta, själv fick jag en logg under dagen - eventet.

    SvaraRadera