Leta i den här bloggen

söndag 14 november 2010

FTF och Björkekärrs femma

Idag skulle jag sätta mig och äta lunch vid tv´n, en sådan där onyttig mickro pizza och just när jag skulle sätta mig plingade det till i telefonen Bergsjöns ankdamm.
En cache ca 3 km hemifrån, denna skulle loggas så jag lämnade allt och stack iväg mot Utby, parkerade nedanför dammen och gick upp för gångbanan i rask takt vek av så jag gick med dammen på vänstersidan med berget.
Flåsande kom jag fram till nollpunkten utan någon annan i sikte började jag leta efter cachen som hittades ganska så snabbt.
Efter loggning tog jag mig ner från kullen och ser två personer som kommer emot mig, det var paret Loove som hade ett ärende till platsen men dom fick nöja sig med en STF, vi pratade en stund och sedan tog jag gångbanan ner till Geomopeden.















På eftermiddagen bestämde jag och frugan att ta en promenad med hunden samt placera ut en ny cache, platsen var inte bestämd och vilken sorts cache det skulle vara var inte planerat, det fick bli en mystery som publicerades ganska så omgående.
FTF:en togs av hebb ett stort GRATTIS till dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar