Leta i den här bloggen

lördag 31 juli 2010

FTF jakt gen

I går regnade det bra i Göteborg och på väg hem blev jag riktigt blöt även om jag använde regnställ när jag kör Geomoped, väl hemma var det bara att ta av sig alla kläder och ta på sig torrt, satte mig vid datorn och vad ser jag i de senaste loggarna på geocachng.se att en ny mystery publicerats av Hallén i närområdet cachen FTF?!? och vem vill inte vara FTF på den...
Mysteryn klurades ut snabbt och lätt och jag och frugan tog oss ut i regnet för att försöka finna denna burk.
Väl framme hittades burken snabbt och vi kunde logga en FTF som cachen heter, blöta genom regnkläderna promenerade vi hem igen och vi kunde ta på oss torrakläder igen.
Tack Hallén för denna cache som jag tror är lite specell för dig och tack för FTF priset.

Just nu planeras det för en Köpenhamns resa som äger rum på måndag ihop med MPLL och Karoki, det blir en dags tur med hyrcyklar i regnet som det ser ut nu.
Mer om Köpenhamn resan kommer senare.

1 kommentar:

  1. Kul att du tog FTF - det är en historisk plats - på sitt eget sätt! Lycka till i Köpenhamn, där finns mycket att göra: http://per-hallen.spaces.live.com/blog/cns!77C53D5091467AF3!3259.entry

    SvaraRadera