Leta i den här bloggen

torsdag 22 april 2010

Lite caching...

Jag har varit ute och cachat lite till och från i stan och nere i Skintebo samt att jag har varit eller är förkyld sedan en vecka, börjar väl släppa litte mer och mer.
MPLL och jag tog mopparna ner till Skintebo för att hitta lite plastburkar i söndags det gick bra jag fick loggat 7 cacher på eftermiddan.


Ett öde hus i närheten av Skintebo runt - Utsikten


Utsikt från Skintebo runt - Vindkraftverket

De övriga cacherna som hittades på den turen var
Skintebo runt - Barrskogen
Skintebo runt - Tennisplanen
Skintebo runt - Skinteboskolan
Dags att börja träna?
Stora Åsdammen

Nu senare i veckan har det dykt upp 6 cacher till i samma serie Skintebo runt.

Jag var ute i Delsjöskogarna och rekade lite efter nya platser i måndags och på turen loggades
Cache a fire #6
Östra Långevattnet
On the Edge


Här sitter jag och dinglar med benen uppe på platån på On the Edge

Det har även hittats cacher i onsdags och dessa var
Haråstorpet
HISINGENS PLIKTA
Jaegerdorffsplatsen
Slottsskogskolonien

Och även i dag har jag och frugan varit ute en sväng efter jobbet och de cacher som loggades var
Pojken och fågeln
Biograf Rex
Lundbybadet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar