Leta i den här bloggen

måndag 5 april 2010

En liten tur

Idag satt jag hemma ett bra tag tills jag tog mig ut till Backa TB Hotel / E6 för att få en egen uppfattning om denna cache det gnälls på...



Och visst är det skräp där men med en terräng på 3 och svårhetsgrad på 2 tycker jag stämmer bra på denna cache, jag hittade burken på bra koordinater utan problem, värst vad det klagades på denna lätt funna cache.



Nu kännde jag att jag inte riktigt var färdig att leta plastburkar så jag styrde Geomopeden mot Västra Frölunda och cachen Rond-ellen till min mio här var det trafik och jag fick vänta en stund tills det lungnat ner sig en aning, sedan gjorde jag ett framryck mot mitten på rondellen och plockad fram cachen snabbt och smidigt, loggade och sedan placerade tillbaka den på sitt ställe och gick tillbaka till Geomopeden för att ta mig vidare till Zodiac of GBG - Aries (Väduren).
Denna cache hittades snabbt och lätt och på vägen hem tog jag mig en extra tur till Smoke on the Water uppe i skogen i Toltorp



Cachen hittades snabbt och den var roligt byggd kan jag säga, nu tog jag mig hemåt för att laga lite mat.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar