Leta i den här bloggen

lördag 19 december 2009

Lite statistik

Jag har tittat på vår satistik och det ser ju inte dåligt ut, bilden nedan visar topplistan cachare och där är vi på plats 40 just nu.



Statistiken för hittade 2009 är inte så dålig den heller, vid förra årets slut var vi på plats 41, detta året just nu plats 14, se nedan.



Jag har också med min cache Exercishuset på topplistan cacher ( vilka cacher som loggats mest) på plats 72 vilket är väldigt bra då den bara är 13 månader gammal med så många loggar, se nedan.



GeoScore är en ny statistik och där visas de bästa cacherna och döm av min förvåning när jag såg att min cache Just a Ordinary Day var med på denna lista då denna cache bara haft 9 besök sedan 17:de maj detta året och ligger på plats 22, se nedan.



Källa: http://www.geocaching.se/?page=start

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar