Leta i den här bloggen

måndag 5 november 2012

Fumble After Dark 2012

I helgen var ju den stora dagen inne för Megaeventet FAD och jag var på plats redan innan kl 12 när grindarna öppnades. Geomopeden parkerades strategiskt utanför ingången för att få många loggar på sig.
 
Väl inne gjorde jag som vanligt, gick och tittade till Garmins bord samt geocachingbutikerna om de har något nytt kul att visa upp.
 
Det blev en del kaffe uppe i kafeterian och prat med kollegor i mellan.
 
 
 
 
Haider och Peach på ingång..

 
Herr MPLL i gång som vanligt...
 

 
 
Nya och äldre reviewers   presenterade sig och pratade om deras arbete och detta var ett flertal intresserade av bland annat Peg54321 och Lotta i MPLL.

 
 


Gps:erna laddades snabbt och lätt setta år, var och en fick gå fram till en dator och plugga in gps:en och sedan var det klart.




Kvällsdelen gick i mörkrets tecken och många lampor syntes i natten




Jag hade med mig min Gopro-kamera och den fick följa med under hela dagen och detta resulterades i en liten videofilm som går att se på : http://www.youtube.com/watch?v=FBKF8ws93AI&list=UUGMr43eWgRpxMNh-GCTAqlA&index=1&feature=plcp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar