Leta i den här bloggen

lördag 23 juni 2012

Ett tag sedan...

Dags att ta sig i kragen och göra ett ryck, har en del cacher där ute som måste servas, tänkte ta en runda imorgon Söndag med frugan och det krävs lite special utrustning som måste kollas till.

Här är min actionhjälm med gopro hero 2 och lampor med över 900 lumen för att dokumentera ett cache besök.

Det har inte blivit så mycket geocaching för min del den senaste tiden men en sak är säker jag kommer ju inte sluta med detta för det är ju bland det roligaste man kan hålla på med på sin fritid.

Här är ett litet klipp från en liten promenad ihop med Hallén, Peg54321, jsson och TMR68.
Kan ju berätta att fötterna var inte med mig ett par dagar efter denna turen:)


Jag har ju tidigare skrivit om mitt mystery projekt och detta går ju inte så bra som jag hade tänkt mig, publiceringen var tänkt till våren men detta kommer att bli försenat ett bra tag till.
Skulle behöva en medhjälpare som kunde sparka mig i röven och samtidigt vara ett stöd med roliga idéer av denna tokiga mystery-multi.

Just det ja... jag släppte ju en ny cache i Maj, Björkekärrs Vattentorn en plats som jag väntat på sedan jag själv började med geocaching.
Nu äger jag två vattentorn på mitt monopol.



Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg

2 kommentarer:

  1. Mycket roligt att se filmen!! Tänk vilken hemsk raksträcka det var där, långt värre än 8:an...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var det en härlig tur vi fick, vädret var väl inte med oss på morgonen men sedan blev det bra.

      Radera