Leta i den här bloggen

fredag 6 april 2012

Lite av varje, ett tag sedan.

Det var ett tag sedan jag skrev något här, jag har tagit det lugnt med geocachingen men har varit ute på små rundor i närområdet samt vårdagsevent utanför Halmstad ihop med MPLL, samt MPLL´s egna Cito event på Hisingen.

MPLL har en egen blogg nu som ni kan besöka: http://mplls.blogspot.se/

Nu är jag ledig från jobbet i tio dagar och skall hinna med en hel del saker, skall försöka komma ut till skjutbanan för att skjuta in mina nya luftbössor.
Jag skall även placera ut min mystery-multi som är planerad i över ett halvår, denna  kommer vara något i hästväg med ett antal steg med klurigheter, namnet på denna är inte ännu bestämt.

I mitten av nästa vecka blir det en tur till Sveriges (baksida) Stockholm, för ett par dagar ihop med frugan och Tommy 00 för att cacha runt i huvudstaden.
Vi skall även ha ett litet lunch event på Fredagen den 13:e på trappan till "Plattan", varmt välkommna
http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC3EMPW

Det skall filmas en del under besöket i storstan samt att det kommer att besökas en del centrala sevärdigheter, film på detta kommer att publiceras här eller så blir det en länk till Youtube.

Ha nu en trevlig Påsk alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar