Leta i den här bloggen

måndag 8 augusti 2011

Ny vän att leka med

Idag var jag och frugan ute en sväng i det hyggliga vädret, vi åkte bort till stadens marknad (Holmens) och tittade lite, efter det tänkte jag att vi skulle ta oss till Sisjön och titta lite i "affärer" hon tyckte det verkar roligt så hon sa okej till detta men min tanke var en helt annan än hennes.
Väl ute vid Sisjön körde jag direkt till närmaste Garmin butik (SS Marin &Bilbehör) för att se om dom har den senaste gps:en Montana 650t, och det hade dom såklart och till min fru som är så förstående för min hobby så berättade jag att denna är helt outstanding när det gäller geocaching med en riktigt bra skärm mm.


Nu är vi hemma igen och framför mig har jag nu min nya vän.


Har precis packat upp den och den fungerar som den skall, registrerade den hos garmin och fick ytterligare 30 dagars premium member som nu sträcker sig till Oktober 2012.

På bilden nedan har jag lagt ut mina andra gps:er för att ni skall kunna se hur stor den verkligen är.


Undrar just hur Dakotan känns i handen senare när jag använt Montanan ett tag...

Just nu ligger den på laddning och jag tänkte ge mig ut på en liten sväng senare eller imorgon.
Någon recension kommer det nog inte bli från mig för jag är så dålig på det.
Har ni frågor, går det bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar