Leta i den här bloggen

söndag 1 maj 2011

Frukostevent och Citoevent

Idag har det varit en riktig eventdag och det första var Frukost vid fyren, hit åkte jag med frugan med Geomopederna.
Eventet startade 08:30 vilket var lagom tidigt att äta frukost på, här samlades de morgonpigga geocacharna för att sedan sticka ut på stan och leta nya burkar.
Det släpptes hela 10 burkar efter detta event vilket inte var helt fel.






Det blev en hetsjakt på burk och jag och frugan lyckades logga 9 st FTF:er av 10, vissa själva och andra med hjälp av andra geocachare som var med och letade.


Efter denna FTF jakt bar det iväg till CITO Slottsskogen 2011 och här var det inte så skräpigt som jag förväntade mig men vi fick ihop lite skräp ändå.


















Det blev ett riktigt trevligt event med många bekanta ansikten samt många nya som jag inte sett tidigare, efter detta event släpptes det ytterligare 11 cacher men dessa hoppade jag över till en annan dag (förmodligen imorgon) burktokig som man är...

Ett stort tack till snafas som verkligen lyckats med dessa trevliga event samt till de andra som lagt ut burkar.


Nedan en liten filmsnutt när Herr MPLL fiskar skräp i dammen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar