Leta i den här bloggen

fredag 25 februari 2011

UV och Reflex bana

Igår kväll åkte jag och paret poding och deras hund till Sisjön för att försöka oss på uv cachen Berg-UV och reflex cachen Mörkrädd?.
Vi åkte först till UV-cachen då den var närmast vägen vi kom ifrån, vi tog oss till startpunkten och där hittade vi en otydlig ledtråd för att fortsätta med spåret och vi fick avbryta denna cache då vi inte såg något med uv-lampan.
Vi tog oss vidare till reflex-spåret Mörkrädd? och här gick det trögt i början tills att vi såg en reflex en bit bort från nollpunkten, nu gick det av bara farten och vi fick nya koordinater till ett andra steg.

Poding letar burk

Vi tog oss vidare och tillslut hittades finalcachen på ett bra ställe.

Vi får återkomma till den spännande uv-cachen en annan dag.


Idag är det Fredagstur med kamera, gps å glatt humör event i stan och jag tänkte ta mig in till stan för att delta på detta event, fota är ju roligt,  jag har lite beslutsångest för vilken kamera jag skall ta med mig.
Det visar sig i kväll, mer om detta event kommer senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar