Leta i den här bloggen

söndag 12 december 2010

Vintertider och Event

Nu under vinterhalvåret blir det inte så mycket caching som man önskar men jag och MAD-Kid som är min cachande arbetskamrat (tack vare mig) har varit ute och cachat lite efter jobbet ett par dagar nu i veckan.
I Måndags tog vi en sväng till OLSKROKENS KLÄTTERAPA för att logga denna då det inte är lämpligt att logga denna på dagtid.

Vi har också varit i Frölunda och loggat en del cacher bland annat Frölunda 3.0?, Mio min mio, Radiovägen och Brigde Faurr.

Vi har även varit uppe i Rannebergen och loggat cacherna runt Mölnesjön vilket var en riktigt trevlig tur i snölandskapet.

Jag och frugan tog en tur med hunden till Hisingen för att logga BK Häcken, vilket inte var några problem, vi fick oss en promenad på några kilometer vilket var skönt i det inte allt för kalla vädret.

Det har dykt upp ett flertal event nu i vinter och jag startade med mitt promenadevent på Vrångö och efter det så ploppade det upp fler här hemma i Göteborg, nu närmast om en vecka är det Christmas event in Gothenburg - Tomtar på loftet!
Och senare efter Nyår är det dags igen med Se upp i backen! - vinterpicknick i Delsjöskogen och även ett Ficklampsevent i Göteborg den 29 Januari.



1 kommentar:

  1. Klätterapan passerar jag varje dag.... Men jag tvivlar på att det är en cache som kommer att loggas av Hallén!

    Vi får hoppas på bra eventväder på måndag och i trettonhelgen! Skall bli kul.

    SvaraRadera