Leta i den här bloggen

lördag 13 november 2010

Tog mig en tur

I dag tog jag mig en tur ut för att logga någon cache, den första jag åkte till var Skogslyktan i Slottskogen och den hittade jag snabbt och lätt men den kunde inte loggas då den sitter så högt upp, denna får jag återvända till.
Jag tog mig vidare till  Frölunda 3.0? som jag inte lyckades lokalisera och gav upp för att finna vid ett senare tillfälle, jag åkte vidare mot Mölndal och Balltorp för att logga Zodiac of GBG - Scorpio (Skorpionen) vägen dit var lite jobbig men väl framme vid nollpunkten var det ingen jobbig terräng, här letade jag en bra stund tills jag ringde livlinan Ingabo som hjälpte mig med en ledtråd och då hittades cachen snabbt och lätt.
Cachen var mer eller mindre nergrävd där av lite svår att finna.















Utsikt över ett regnit Mölndal från Zodiac of GBG - Scorpio (Skorpionen)

Med denna cachen gav jag upp för dagen och tog mig hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar