Leta i den här bloggen

lördag 2 oktober 2010

62 dagar i följd

Idag tog jag mig en tur upp till Getryggen för att logga hebbs cache Tema RH - Långfjällsskatten, jag tog med mig min stora kamera Canon EOS 40D med zoom objektiv för att fota uppe på berget.


Det blev en liten promenad upp och ett antal bilder tagna blev det där uppe, cachen var belägen vid bergets början fast där uppe då, väl framme kunde jag snabbt hitta cachen och dagens andra cache var loggad (var i stan med frugan och loggade MMT#21 Göteborgs fiskhamn tidigare på dagen). Nu har vi loggat cacher i 62 dagar i följd och jag tycker det går bra än så länge.

Det är mycket fin utsikt på Getryggen

Jag passade på att underhålla min cache On top med en ny loggremsa när jag ändå var uppe på berget, skulle egentligen byta hela burken men det blev inte av, denna har varit aktiv sedan 2008/03/17 utan underhåll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar