Leta i den här bloggen

söndag 10 oktober 2010

10-10-10 Event

Idag var det Event i Eksjö som stod på tur och klockan sju kom MPLL och hämtade mig och frugan med Blixten McQueen, vi åkte upp till Eksjö och började att cacha strax efter nio tiden.
Kl 10 släpptes det 10 nya cacher i området och vi lyckades ta tre FTF:er av dessa samt en hel del andra cacher innan eventet.
Kl 13 var vi framme vid eventet och utanför stod TB-bilarna på rad, (Geomopeden fick stanna hemma och vila denna dag) väl inne så var det nästan fullt med Geocachare.





Själv hade jag med mig ett gäng olika gps:er som jag placerade ut på ett bord som folk fick känna och klämma på, det blev frågor från nyfikna vilket var meningen, vi stannade inte så länge för vi hade annat på gång denna dag, ett besök hos vänner till MPLL där vi blev bjudna på god middag efter en ganska lång caching tur.
Senare tog vi en tur i Nässjö och loggade ett antal cacher innan hemfärd, för mig slutade det med 29 loggade cacher samt ett trevligt event att minnas.
Jag vill passa på att tacka event arrangörerna till ett lyckat event med bra uppslutning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar