Leta i den här bloggen

söndag 1 november 2009

Fad 2009

I går var det cacharnas stora årliga event Fumble After Dark 2009 och start koordinaterna visade oss till Lisebergs södra parkering ut med Mölndalsvägen.
Väl på plats samlades det folk sugna på att ränna runt i skogen i mörkret, jag var på plats med frugan hennes syster med son Tommy 00, vi mötte upp MPLL och Karoki som vi sedan åkte till event-platsen med.
När vi var framme vid event-platsen laddades det cache koordinater i våra gps:er och vi kunde ladda upp inför skogs promenaden vi planerat.
Vi blev ett gäng på ca 10 personer då tuxic också gick med oss.

Här nedan följer bilder som togs av oss.



































Då var FAD 2009 överstökat och alla arrangörer kan andas ut efter allt hårt arbete de lagt ner på denna stora sammankomst.
Jag vill tacka alla inblandade i detta spektakel för en trevlig kväll och jag tror att många med mig håller med om att detta var riktigt roligt och att vi ser fram emot nästa år.

2 kommentarer:

  1. Kul att se lite bilder! Verkar dessutom som om Hallén är synlig på ett par... trodde jag var helt osynlig!

    SvaraRadera
  2. Nej du är inte osynlig,det finns fler kort i sammlingen.

    SvaraRadera