Leta i den här bloggen

lördag 10 oktober 2009

Tur till Danmark

Som ni läst så hade jag planerat en tur till Danmark och den blev av igår och båten lämnde Göteborg kl 09:00



Geomopeden fick ta plats bland de stora bilarna.
Väl i Danmark åkte jag upp mot Skagen och på vägen upp hade det precis skett
en olycka med vägen med tre bilar inblandade.
Raka vägen upp till första cachen som är en letterbox cache där man skall stämpla sin signatur, jag fick använda tummetott.
Cachen hittades efter lite sökning på nollpunkten gömd väl.


Efter denna cache åkte jag ner till Ranneröd för att ta ett gäng cacher och det gick väl lite trögt då vissa var gömda så bra med mossa över sig att man inte hittade ett flertal.









Batteri Nord


Fredrikshamns kyrka

Det var en härlig tur med fint väder, lite kallt på kvällen men vad gör man inte för en cache extra. Det blev många DNF:er då koordinaterna inte stämde på ett flertal av dom jag hittade, det var ca 5-8 meter från nollan på vissa.
Jag hittade sammanlagt 35 cacher var av en letter box cache och med denna resan gick vi över 1900 gränsen och närmar oss 2000 med storm steg.
Nu planeras en liten ride till efter helgen, vi får väl se åt vilket håll det bär.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar