Leta i den här bloggen

tisdag 27 oktober 2009

Halmstad Power Trail Tour

Då jag och MPLL bestämt att vi skulle åka någonstans och cacha på måndagen så blev det Halmstad igen för där släpptes ju en Power trail i lördags, vi gick upp tidigt och åkte ner med skåpbilen lastad med våra geomopeder.

Dessa cacher är ju statistik höjare och därför inte så genomtänkta precis som Gbg Bomben, men det var roligt ändå trotts vädret som var riktigt dåligt ibland. Vi hittade till och med ett flertal FTF:er som till vår förvåning inte var loggade.



Efter Power trailen åkte vi vidare runt i och utanför Halmstad och sedan baxade in geomopederna i skåpbilen för at ta oss hemåt, på vägen hem tog vi ytterligare ett antal cacher i Slöinge och runt om i omgivningarna varav en med kafferast, tack Landstedt för den trevliga pratstunden.
Väl på väg hem så tog vi ytterligare en cache som blev publicerad nära hemma, denna turen har slagit många rekord för både mig och MPLL och det var en tuff dag med väder som inte vart på vår sida mm.

Sammanlagt 196 cacher (tror jag att det blev) hittades på turen och med det har vi slagit oss in på Caching-SM 2009




Jag vill tacka MPLL för den trevliga dagen samt gratulera till 2000 hittade, snart är ni förbi mig...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar