Leta i den här bloggen

söndag 5 juli 2009

Ny bloggsida...

Jag har nu bytt bloggsida för att windows live strular lite väl mycket med bilderna och byter ut dem så de passar inte in till texten.

Den gamla sidan var: http://theexplorist.spaces.live.com/blog/


Jag har varit ute på lite caching i helgen då jag körde moppe till Örby där mina svärföräldrar bor på camping, den första på turen var Rya Waterway där jag varit förut fast då utan redskap på vintern.
Denna gång gick det bättre utan problem, vattnet var ej högt och cachen hittades snabbt.

Nästa cache var The end of the hunt vilken hittades snabbt och jag kunde fortsätta mot Kinna för att ta The Wet Tunnel vilken terrängen ner till tunneln var värre än tunneln själv, väl inne var där gott om spindlar och cachen hittades efter ett tiotal meter.
På väg hem i dag åkte jag förbi Welcome to Härryda (SouthEast) och stannade till cachen hittades snabbt och jag kunde fortsätta hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar