Leta i den här bloggen

tisdag 7 juli 2009

Lindome tur






I dag blev det en liten tur till Lindome för frugan skulle titta på en moped hon sett på Blocket, hon tog tåget och jag tog geomopeden.



Jag åkte lite tidigare ut än henne för att hinna med två cacher som publicerats efter jag var där sist och den första var Gränsstenen 1824 som hittades ganska fort och under sökandet träffade jag en liten vän...









Nästa cache och sista för turen var Milstenen 1666 och där var det inga svårigheter att hitta den lilla burken.

Efter dessa två så blev det moped affär för frugan och vi kunde glida hemåt båda två med geomopederna.

2 kommentarer:

  1. Kul att hitta levande varelser vid cacher. Jag hittade fågelägg vid "En cache på Rönnby". Den disablades omgående.

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte på det också men denna låg och ruade ca 8-10 meter från nollpunkten, jag var så nära som 1 meter från den utan att hon reagerade...hehe

    SvaraRadera