Leta i den här bloggen

måndag 24 juni 2013

Stadscaching

 Idag bar det iväg in mot stan med Geomopeden för att logga lite burkar, den första cachen Liseberg som var placerad precis utanför stora entrén, här fanns lite mugglare men inte så farligt ändå.
Cachen hittades snabbt utan problem.


 Hotell Gotia börjar ta form med sitt tredje torn.

 Regnet kom och gick denna dag men det stoppar väl ingen cachare, nästa cache jag åkte till var Esaias Tegnér  på Tengnérsgatan, denna hittades snabbt men fick vänta in några mugglare som gick förbi.

Nästa cache som besöktes var Lorensbergsteatern Och denna var lite mer klurig men på rätt våningsplan gick det snabbt och smidigt.

Efter Lorensbergsteatern åkte jag upp till Needs Maintenance 2 denna cache var en mystery tidigare men nu har Lanzon ändrat om den till en traditionell cache.
Burken hittades snabbt och lätt, fick kliva upp på muren igen.

Min Oregon 650 tog mig upp till Landala och the witch castle eller som den nu heter Citypolarna.

Här blev jag lurad av nollan och gick för långt men sedan hittades den snabbt efter ha läst ledtråden.

Nu började det regna lite mer och jag var nöjd med fem loggade cacher, målnen blev mörkare och jag fick gömma mig under ett flertal välväxta träd med vägen hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar