Leta i den här bloggen

lördag 10 april 2010

Lördags tur

I går lördag tog jag mig en tur till Friidrottens hus för att gå på Mega loppis som GP annordnat, jag hittade ett zoom objektiv till min kamera till ett pris jag ej kunde motstå.
Här fanns allt möjligt som folk ville bli av med och folk var det där med en kö över hundratals meter ringlandes ner till fotbollsplanen kännde jag mig ganska nöjd då jag slingrade mig in i kön med endast ett tiotal framför.



Lite senare väl hemkommen ringde MPLL och undrade om vi skulle ta en tur och jag föreslog Kinna Skene för där finns det ett flertal nya cacher som vi ej ännu tagit.
Denna gång skriver jag inte om just vilka cacher vi hittade.


MPLL vid Kinna sightseeing - Cacheowners birthplace, man får ta vad man har för att nå sitt mål.


Och just vi använder alla medel som går här vid Kinna sightseeing - Police.


Strands 2 i Frittsla


Ekleden 5 Solänge Kvarn


Saember Nr:2

Det blev 24 cacher denna dagen sammanlagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar