Leta i den här bloggen

onsdag 30 december 2009

Ut i friska luften

I går blev det en utflykt ut i friska luften, först åkte vi till Welcome to GBG #2 för en snabb logg. Sedan åkte vi till Lindome för att plocka en serie cacher i skogarna, det gick inte så bra för det var ren blank is på stigarna och tiden var knapp.






Men en trädkramande MPLL tog sig fram bra ändå... hehe



De cacher som hittades var Bunketorp #2 - Vattenfallet och Bunketorp 5:an mer hann vi inte med denna tur.

Idag blev jag upphämtad på morgonen av MPLL för att jaga FTF-chanser och döm av min förvåning då den första Selma ej vart loggad innan vi åkte vidare till
Tysklandsterminalen och den burken var också ej funnen innan oss.
Efter dessa åkte vi upp till Legocache i Partille vilken hade en riktigt fin utsikt.




I Partille gjorde vi också ett ärende inför Nyår och sedan fortsatte vi mot Welcome to GBG #4 som hittades snabbt och lätt med bra koordinater.


BurgerKing vid cachen Welcome to GBG #4
Efter denna åkte vi till The witch's castle som MPLL inte loggat tidigare, sedan tog vi oss ner till Danmarksterminalen och denna hittades snabbt och lätt.
Efter denna tog vi oss till GCT FAD09-Final som MPLL inte loggat innan.


Efter den åkte vi till Frihamnen för jag har inte hunnit logga Depeche Mode 3: Freelove, och när vi ändå var på piren tog vi oss längst ut på piren och jag bestämde mig för att placera ut en ny cache Frihamnen, Lundbyhamnen som blev publicerad 14:21 och loggad av perand18 och våran vän tuxic 14:37 Stort Grattis till er.
Kustbevakningens lilla båt nära min nya cache.








2 kommentarer:

  1. Kolla in broddarna som CyberJunkie använder. De verkar grymma och jag har köpt likadana själv, fast jag har inte hunnit prova mina än.

    http://cyberjunkies.wordpress.com/2009/12/27/test-av-broddar/

    /iller

    SvaraRadera
  2. Ja de verkar ju helt okej, får kolla på det då vädret verkar hålla i sig.
    Tack för förslaget och Gott Nytt år...

    SvaraRadera