Leta i den här bloggen

tisdag 2 april 2019

Äntligen tillbaka!

Hej, jag lever ...

Jag har börjat att komma igång med Geocachingen igen och tycker det är riktigt kul.

Det har blivit ett antal burkar loggade än så länge detta året.


 Här i skogarna mellan Jonsered och Landvetter
har det hittats både traditionella  och mysterycacher.




 Jag har även passat på att ta lite promenader i skogen vilket är riktigt skönt i sin egen takt.



Jag har även gått 2,2 mil under serien (LCNW=Lerum County North West) i fredags och loggade ca 40 burkar.
Geocacharen Monway har placerat ut 100 cacher i fin skogsmiljö. 









 I bland får man knappt plats med sin signatur.

 
 Idag gick jag en bit av Halléns serie Kåsjörundan som jag tänkt avsluta denna våren.



 
Våren har kommit för att stanna och detta är så härligt.


Jag skall försöka uppdatera bloggen så mycket jag kan för att kunna titta tillbaka i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar