Leta i den här bloggen

tisdag 10 augusti 2010

Såtenäs, Vänersborg, Trollhättan

Idag blev min "lilla" tur av och vid sex tiden satt jag på Geomopeden och lämnade Göteborg bakom mig, jag körde mot Gråbo upp till Sollebrunn och vidare till Nossebro där jag kunde stanna och logga dagens första cache.
Jag körde vidare mot Främmestad och sedan Grästorp, vägen slingrade sig sedan mot Tun och Såtenäs, här var det en del cacher att leta rätt på.
Resan gick vidare mot Vänersborg och sedan till Trollhättan, nedan lite kort från dagen.

























Dagen slutade med 53 loggade cacher och 332 kilometer på Geomopeden vilket är ganska långt för rumpan, Det var en riktigt fin dag att cacha på men när jag var uppe i Tun hördes åskan rätt så tydligt eller var det jetplanen från Såtenäs kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar